Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 25 marca 2009

Łaziska ciekawostka

Ciągle odkładam napisanie tego posta. Tak się zastanawiam czy kogoś to będzie interesowało. Dobra pokażę dwie małe atrakcje naszego miasteczka - pierwszy był Łaziszczok a teraz jest też Łaziszczonka. Dzieli ich spora odległość. A dlaczego stoją tak daleko od siebe można przeczytać w naszej Gazecie Łaziskiej. Najpierw archiwalny artykuł ........a potem zdjęcia

Rodowita Śązaczka jestem a miałam kłopot z przeczytaniem tekstu za pierwszym razem.

To tyle na dziś. Później będzie o wieczorze poezji .... i Piwnicy na Dachu.

Chciałam gorąco podziękować Wszystkim Odwiedzającym mój skromny blog. Jak ten czas leci - na liczniku już 5000.

2 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji 5000..!!!
    lubie do Ciebie zaglądać chociaż nie zawsze mam czas zostawiać komentarz..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu prawie codziennie, ale na pisanie nie pozostaje mi czasu, bo oglądanie zajmuje go bardzo dużo. Czerpię pomysły i podziwiam jak można tak cierpliwie i systematycznie prowadzić zapiski. Ja jednak jestem zbyt niepoukładana w tym względzie.Pozdrawiam autorkę i życzę duuuużo cierpliwości.
    Parasolka

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...